Kas iš tiesų vyksta su mūsų veido oda, kada treniruotės metu naudojame makiažą
28 sausio, 2016
Kardio treniruotė tvirtam pilvo presui!!
2 vasario, 2016

Labai skanus ir paprastas proteino kokteilis po treniruotės!

Po treniruotės labai svarbu leisti organizmui atsistatyti ir atgauti prarastas jėgas, todėl reikia nepamiršti užkąsti, tam puikiausiai tiks baltyminiai produktai: žuvis, vištiena, batonėliai,  ankštinės daržovės ar proteino kokteilis.

Taigi šiandien apie proteiną. Visai nesenai teko įsigyti pilno grūdo rudųjų ryžių proteino. Aš labai atsargiai vertinu ir renkuosi įvairius papildus, nes manau, kad visus reikiamus vitaminus galime gauti su maistu, todėl stengiuosi rinktis, kuo natūralesnius produktus, tokius, kuriuose nėra pridėta papildomų priedų, kuriuos skaitant gali liežuvį nusilaužti. Iš tikrųjų, pradėjus sveikai maitintis vienas iš įpročių, kurį įgijau buvo etikečių skaitymas ir neapsigaukite, net ir vadinami sveiki, ekologiški produktai turi kažkokių neaiškių priemaišų, taigi nepamirštam skaityti. 😉

Šis pilno grūdo rudųjų ryžių proteinas, tiesiog puikus. Pirmiausia, kas patiko, kad jis ekologiškas ir tinka vartoti, vegetarams ir  veganams. Tai 100 proc. pilno grūdo rudųjų ryžių produktas, o tai reiškia, kad čia nerasite jokių "stebuklų", tai hipoalerginis produktas, be GMO, be heksano, be gliuteno, todėl puikiai tiks ir tiems, kas netoleruoja gliuteno turinčių produktų! Šis proteinas ypač tinkamas formuojant liesą (gryną) raumenyną , mažinant kūno riebalų masę bei atsistatymo programose. Produktas yra neutralaus skonio, todėl labai mėgstu jį pagardinti kaktusų-ananasų milteliais, pienu, uogomis ar vaisiais. Aišku norint, kad organizmas bet kokį proteiną įsisavintų geriau patartina juos vartoti tik su vandeniu, tokiu atveju organizmui nereikia eikvoti energijos papildomai virškinant kitus produktus.

Oryzatein 80 maistine verte Print

Proteino kokteilis:

30 g. pilno grūdo rudųjų ryžių proteino (arba, kokio kitokio, kurį naudojate);

1 stiklinė sojos, riešutų, kokoso ar kokio kito ne gyvūninės kilmės pieno arba vandens;

2 arb. šaukšteliai kaktusų-ananasų miltelių;

sauja šilauogių;

pusė nedidelio banano;

Viską suplakame, leidžiame kokteiliui pastovėti apie 5-10 min, kad ištirptų proteino milteliai. Dar kartą viską suplakame ir skanaujame.

 

Straipsnio autorius: Tūpk Stok (Olga Pocienė)
Šaltinis: bodymind.lt 
Svarbu: visa svetainėje pateikta informacija yra rekomenduojamojo pobūdžio. Čia pateikta informacija, nėra skirta diagnozuoti, gydyti ar užkirsti kelią kokioms nors ligoms. Prieš naudodamiesi mūsų patarimais, visuomet atsižvelkite į individualius poreikius ir konsultuokitės su gydytojais. Darydami pratimus namuose Jūs pilnai atsakote patys už save.

 

Komentarai

Komentarai